tisdag 23 oktober 2007

SJU-NOLL


Det var inte fotboll. Det var massaker. Slakt. Förnedring.

7-0

Visst, Slavia Prag är inte "Milan" eller "Real Madrid".
Men det är Champions League. Walcott fick chansen precis som jag trodde.

Om han tog den?
Som han tog den!

Somna med ett leende på läpparna till denna rad:

Fabregas
5 min - 1-0

Hleb via Hubacek 24 min - 2-0

Walcott 41 min - 3-0

Hleb 51 min - 4-0

Walcott 55 min - 5-0

Fabregas 58 min - 6-0

Bendtner 89 min - 7-0

Vilken tillställning. Nästan bisarr. Wenger körde "hockeybyte" när Adebayor, Flamini och EMINENTA Hleb fick lämna för trion Bendtner, Rosicky och Gilberto.
Slog Arsenal av på takten?
Svar: Nej.
Största vinsten på Emiraten ett faktum.

Vilket faktum.

1 kommentar:

Anonym sa...

Dom slog inte av på takten vid bytena men hittade aldrig tillbaka till det spelet som startelvan fått upp. Inte konstigt alls på något vis, men tråkigt för matchbilden. Hade gärna sett 2-siffrigt! GO GUNNERS!